Toimitus ja ehdot

Täältä voit lukea toimituksesta, toimituksesta ja ehdoista, jotka koskevat sinua, joka olet asiakkaitamme osoitteessa rödceder.se

 

Toimitusaika

Normaali toimitusaika on noin 1-3 arkipäivää varastossa oleville tuotteille (varastotilanne näkyy kassalla), mutta emme voi koskaan taata toimitusaikaa, koska meille, rahdinkuljettajalle tai asiakkaalle voi syntyä odottamattomia ongelmia.

Kaikki ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset toimitetaan pääsääntöisesti seuraavana vapaapäiväisenä arkipäivänä. Syötä matkapuhelinnumerosi ilmoitusta varten matkapuhelimeesi, jotta voit noutaa tavarasi heti seuraavana päivänä.


Toimittaja

Toimitamme tilaukset Postnordin kautta. Lähetämme paketin kirjattuna kirjeenä ja tulemme postilaatikkoon, ellei paketti ole liian suuri, koska silloin se päätyy lähimmälle välittäjälle. Emme ota vastuuta mahdollisista viivästyksistä varustajasta riippuen, emmekä taloudellista vastuuta mahdollisista seurauksista. Seuraavat asiat on tärkeää ottaa huomioon:

  • Olet vastuussa siitä, että toimitukseen antamasi tiedot, joita voidaan käyttää ilmoittamiseen, ovat oikein. Mikäli toimitus epäonnistuu asiakkaan riittämättömien tietojen vuoksi, veloitamme 300 kruunun maksun tai koko tilauksen arvon (sen mukaan kumpi on pienempi). Tämä maksu sisältää toimitus-, palautus-, hallinto- ja käsittelykulut.
  • Kotiinkuljetuksessa tai suoratoimituksessa yritykselle on asiakkaan vastuulla vastaanottaa tavara. Jos lähetystä ei vastaanoteta, veloitamme 300 kruunun maksun tai koko tilauksen arvon (sen mukaan kumpi on pienempi).
  • Jos olet tilannut etkä nouda lähetystäsi ennen kuin se on palautettu meille, paketeille ja kirjeille n. 14 päivää, veloitamme lunastamattomista paketeista 300 SEK tai koko tilauksen arvon (sen mukaan kumpi on pienempi).
  • Jos huomaat pakkauksessa vaurioita, sinun tulee välittömästi ilmoittaa siitä postiin tai muulle kuljetusliikkeelle ja tehdä vahinkoilmoitus. Älä nouta vaurioitunutta pakettia!
  • Jos huomaat vaurion vasta pakkauksen avaamisen jälkeen ja vahinko on luonteeltaan sellainen, että se johtuu postin tai kuljetusliikkeen käsittelystä, tulee sinun ottaa heihin yhteyttä ja tehdä vahinkoilmoitus.
  • Jos postiin liittyvää kiistaa ei voida ratkaista, ota meihin yhteyttä osoitteeseen order@rodceder.se, jotta voimme auttaa sinua.

Peruuttamisoikeus/valitus
Noudatamme etäsopimuslakia Ruotsin kuluttajaviraston suositusten mukaisesti. Etäsopimuslain mukaan sinulla on oikeus palauttaa tilatut virheetön tavara syytä ilmoittamatta. Sinun tulee ilmoittaa tästä mahdollisimman pian, mutta viimeistään neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Maksat palautuslähetyksen itse ja hyvitämme vain tuotteista, jotka palautuvat, kun käytät peruutusoikeutta.

Ostoksen peruuttamiseksi on tärkeää, että ilmoitat meille osoitteeseen order@rodceder.se ennen kuin lähetät tuotteen takaisin, jotta voimme auttaa, antaa oikeat palautusohjeet ja olla valmiita vastaanottamaan tuotteen. Ja mahdollisesti myös lähettää palautuskuitti. Kirjoita tähän yhteystietoon myös tilausnumerosi, mikä yksinkertaistaa ja nopeuttaa asian käsittelyä. Haluamme myös ilmoittaa, että voit kuluttajana käyttää myös Kuluttajaviraston vakiolomaketta. Jos tuote on otettu käyttöön, pidätämme oikeuden poistovähennykseen. Palautettaessa alennettuun pakettiin tai monipakkaukseen kuuluvia tuotteita hyvitetään, mutta perustuen siihen, että muut mukana olevat tuotteet lasketaan normaalihintaan - ts. paketin alennus poistetaan.

Reklamaatiot: Jos pystyt osoittamaan, että tuotteessa on valmistusvirhe, hankit uuden tuotteen tai vika korjataan esimerkiksi uusilla osilla. Reklamaatio-oikeus ei koske kulumisvaurioita, putoamisvaurioita, ulkoisista tekijöistä johtuvia vaurioita, joita ei voida suoraan katsoa tuotteen viaksi, vioista, jotka johtuvat käsittely tai puutteet kunnossapidossa jne. Jos sinulla on valitus, ilmoita siitä meille aina osoitteeseen order@rodceder.se, jotta voimme aloittaa valitusmenettelyn. Tässä vaiheessa asiakaspalvelumme opastaa asiakasta toteamaan, että väitetty vika on todella luonteeltaan sellainen, että siitä voi tehdä valituksen.



Korttimaksu


Toimituskulut: 0 SEK

NETS-maksuratkaisut ovat Visan ja MasterCardin PCI-sertifioimia. Sertifiointi saavutetaan erittäin korkeilla järjestelmä- ja verkkoturvavaatimuksilla, jatkuvalla valvonnalla ja erittäin tiukalla turvallisuuspolitiikalla. Sertifikaatti on voimassa 12 kuukautta ja se on uusittava vuosittain. Turvallisuussyistä emme tallenna myymälässä arkaluonteisia maksutietoja, kuten korttinumeroita. Sen sijaan kaikki antamasi tiedot salataan NETS:n maksusivuilla, jotka on suojattu SSL-varmenteilla.


Lasku
Laskutusmaksu: 29 SEK. Tilauksen yhteydessä ilmoitat nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi ja mitä tuotetta/tuotteita tilaus koskee. Lähetämme tuotteet postiennakolla 14 päivän maksuehdot. Lähetämme laskun yhdessä "Lasku"-merkinnällä varustettujen tavaroiden kanssa, halutessasi lasku voidaan lähettää sähköpostiisi tilauksesi käsittelyn jälkeen. Lähetämme myös laskumuistutuksia sähköpostitse. Laskun voi myös tulostaa. Ilmoita viestikenttään laskun numero ja maksa tilisiirtoon: 5195-6043. Pankkisiirron nimi on Swedish Eco Products.



Henkilökohtaiset tiedot
Henkilötietojasi käsitellään voimassa olevien säännösten ja tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti.


SMS-ilmoitus
Kassalla antamaasi matkapuhelinnumeroa voidaan käyttää tekstiviesti-ilmoituksessa toimituksesta tai muussa tilauksesi yhteydessä.



Kiista
Mahdolliset erimielisyydet ratkaistaan ​​ensisijaisesti keskustelemalla asiakaspalvelumme kanssa. Noudatamme yleisen valituslautakunnan suosituksia ja viittaamme muutoin Euroopan komission verkkovälitteiseen riitojenratkaisutyökaluun.